Nettisivut
Tarvitsetko tyylikkäät ja toimivat verkkosivut?
Nettisivu Startti Paketit
Kerralla purkkiin
Kuukausimaksulla
Nettisivu Startti
Rakennus-
Hakukone- ja mobiiliystävälliset sivut
-
Yrityksen brändin mukainen ulkoasu
-
Erottuva etusivu
1-3 palvelu- tai tuotesivua
Yrityksen esittelysivu
Yhteystietosivu
Tietosuojaseloste -
Evästebanneri
Sähköpostilomake -
Google Analytics
-
2 vedoskierrosta
Nettisivu Startti
Avaimetkäteen-
Nettisivu Startti Rakennus paketti
-
Nettisivujen hosting vuodeksi
-
Ylläpitopäivitykset vuodeksi
-
Artikkelisivut
Nettisivu Startti
Täyspalvelu/ kuukausi
-
Nettisivu Startti Rakennus paketti
-
Nettisivujen hosting
-
Sivuston ylläpitopäivitykset
-
Tekninen tuki
-
Artikkelisivut
-
Sitoutuminen vähintään 2 vuodeksi
Nettisivu Startti
Kasvupalvelu/ kuukausi
-
Nettisivu Startti Rakennus paketti
-
Nettisivujen hosting
-
Sivuston ylläpitopäivitykset
-
Tekninen tuki
-
Artikkelisivut ja tekstien julkaisu
-
Sivuston sisältöpäivitykset kerran kuussa
-
Sitoutuminen vähintään 2 vuodeksi
Kuinka valitsen paketin?
Rakennus paketti
Sinulla on jo hosting varattuna ja WordPress asennettuna. Haluat tyylikkäät, asianmukaiset ja toimivat sivut.
Avaimet käteen paketti
Valinta vaikuttaa vaikealta. Et halua käyttää juurikaan aikaasi nettisivuasioiden selvittelyyn. Päivityksiä sivuille tullaan tekemään korkeintaan harvoin. Uskallat ohjeistuksen turvin päivittää artikkelit sivuille. Sinulle riittää tyylikkään erottuvat sivut.
Täyspalvelu paketti
Avaimetkäteen paketti olisi sinun juttusi, mutta haluat jakaa kustannusta pienempiin eriin. Haluat myös varmistua teknisen tuen saannista.
Kasvupalvelu paketti
Olet valmis puskemaan startup-yrityksesi kasvuun ja laitat kaiken likoon. Liiketoiminta saattaa kasvaa nopeasti ja muuttaa muotoaan matkalla, jolloin sivujakin täytyy päivittää vastaamaan toimintaa. Haluat keskittyä olennaiseen ja hoitaa nettisivuasiat vaikka lenkin yhteydessä puhelimitse.
Selitteitä
Nettisivujen Hosting
Hosting on tietokoneresurssien vuokraamista, jotta sivut saadaan julkisesti nettiin 24/7.
Ilman hostingpalvelua nettisivut eivät ole verkossa, jolloin asiakkaasi täytyy tulla kotiisi katsomaan sivuja omalta koneeltasi.
Google Analytics
Google Analytics on analytiikkapalvelu, josta saat tietoa esimerkiksi sivuston vierailijamääristä tai sivuilla vietetystä ajasta.
Google Analyticsin avulla voidaan nähdä mm. käytetyimmät sisällöt ja tehdä sen mukaan päätöksiä, sekä parannella sivustoa palvelemaan oikeaa kohderyhmää.
Evästebanneri
Evästebanneri on verkkosivuilla näkyvä ilmoitus, joka informoi kävijöitä sivuston evästeiden käytöstä ja pyytää heitä hyväksymään tai hylkäämään evästeiden käytön.
Evästeet (cookies) ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka sivusto tallentaa käyttäjän laitteelle sivuston vierailun aikana. Ne sisältävät tietoja, kuten käyttäjän asetukset ja muita teknisiä tietoja. Evästeitä käytetään parantamaan käyttäjäkokemusta, seuraamaan sivuston käyttöä, tarjoamaan kohdennettua mainontaa ja mahdollistamaan muita toimintoja, kuten kirjautumisen tai ostoskorin hallinnan verkkokaupoissa.
Osa toiminnallisista evästeistä ovat välttämättömiä sivuston toimintojen kannalta, mutta käyttäjällä tulee olla mahdollisuus halutessaan hylätä valinnaiset, kuten mainonnan evästeet.
Tietosuojaseloste
Tietosuojaseloste on ilmoitus, joka kertoo selkeästi, miten yritys kerää, käsittelee, säilyttää ja suojaa henkilötietoja.
EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) edellyttää, että kaikki organisaatiot, jotka keräävät, käsittelevät tai tallentavat henkilötietoja, tarjoavat selkeän ja ymmärrettävän tietosuojaselosteen. Se sisältää tietoa siitä, millaisia tietoja kerätään, miksi niitä kerätään, miten niitä käytetään ja mitä oikeuksia henkilöllä on omiin tietoihinsa liittyen.
Tietosuojaselosteen tarkoituksena on lisätä avoimuutta ja antaa yksilöille mahdollisuus ymmärtää, miten heidän henkilötietojaan käytetään ja suojataan. Se on siis tärkeä väline tietosuojan noudattamisessa ja käyttäjien oikeuksien turvaamisessa.
Vedoskierros
Vedoskierros on menetelmä, jonka avulla pääset vaikuttamaan sivujen lopputulokseen rakentamisvaiheessa.
Jokaisella vedoskierroksella luonnostelemme sivuston yhteisten suunnitelmiemme mukaan, jonka jälkeen pyydämme sinua kommentoimaan luonnosta. Vedoskierroksen jälkeen teemme korjaukset kommenttiesi perusteella.
Vedoskierrosten avulla varmistamme, että sivusto vastaa sinun tarpeita ja odotuksiasi.
Yrityksen brändi
Yrityksen brändi on kokonaisuus, joka kuvastaa yrityksen identiteettiä ja arvoja. Yksinkertaistettuna se on sitä, mitä mielikuvia ihmisille tulee mieleen yrityksestäsi. Brändiä voidaan ohjata luomalla sille yhtenäinen ja tunnistettava ilme.
Brändi voi sisältää visuaalisia elementtejä, kuten logon, käytettävät värit, fontit ja asettelut. Sen avulla voidaan yhtenäistää myös yrityksen viestintää, kun määritetään yrityksen viestinnän sävy.
Etenkin brändin visuaaliset elementit auttavat nettisivujen osalta siinä, että yrityksesi muistetaan muista erottuvana yksilönä. Viestinnän sävyllä voidaan muotoilla tekstit yrityksesi tyyliin sopivaksi. Tyylejä voivat olla esimerkiksi asiantunteva, nuorekas, ihmisläheinen, ja niin edelleen.
Jos et ole määrittänyt yrityksellesi brändiä, ei hätää. Autamme löytämään sopivan tyylin, joka tuo esiin yrityksesi parhaita puolia erottuvalla tavalla.
Hakukone- ja mobiiliystävälliset sivut
Hakukoneystävälliset sivut on rakennettu niin, että ne löytyvät hakukoneissa, kuten Googlessa. Rakennamme sivut siten, että Google ottaa ne mieluusti vastaan, eikä hylkää sivuja ensimmäisen vierailun jälkeen. Jos asiakas kirjoittaa yrityksesi nimen hakukoneeseen, eikä löydä sivujasi, menevät sivut osittain hukkaan.
Mobiiliystävälliset sivut tarjoavat hyvän käyttökokemuksen eri mobiililaitteilla, mikä on tärkeää käyttäjien mukavuuden ja sivuston näkyvyyden kannalta. Suurin osa selailusta tehdään nykyään puhelimella (tai kännykällä, jos erehdyit ajattelemaan lankapuhelinta). Tämän vuoksi varmistamme toimivuuden ja asettelut mobiililaitteilla.
Saa verkkosivuillesi sivukävijöitä ja erotu sisällöllä!
Eikö verkkosivusi saa tarpeeksi klikkauksia? Vai poistuvatko potentiaaliset asiakkaat sivuiltasi ennen aikojaan?
Oikeanlaisella sisällöllä saadaan oikea kohderyhmä kiinnostumaan yrityksestäsi. Verkkosivujen sisältö tulee olla hakukoneystävällistä sekä ajantasaista. Myös visuaalisiin elementteihin kiinnitetään paljon huomiota. Myöskään kukaan tuskin jaksaa odotella sivujen latautumista muutamaa sekuntia kauempaa.
Mikäli tavoittamasi potentiaaliset asiakkaat eivät ole kiinnostuneita ostamaan, saattaa aktivointi ja sisältö olla vääränlaista tai ajoitettu vääriin kohtiin asiakaspolkua.
Verkkosivujen sisältö määräytyy tarpeen mukaan. Rakennamme sivut aina brändin mukaisiksi, mutta positiivisesti kilpailijoistaan erottavalla tyylillä. Muistuttelemme sinua, mikäli sivuiltasi puuttuu olennaisia tietoja tai ne on täytetty turhalla materiaalilla.
Suunnittelupalaverissa käydään läpi verkkosivujen tarkempi sisältö ja rakenne. Mikäli yritykselläsi on brändikäsikirja tai visuaalinen ohjeisto, hyödynnämme näitä verkkosivujen visuaalisen ilmeen rakentamiseen.
Verkkosivuilla käytettävä materiaali tulee lähtökohtaisesti yritykseltä itseltään. Mikäli kaipaat verkkosivuillesi uusia kuvia tai muuta sisältöä, mainitse se ennen tarjouksen tekoa. Mikäli olet valinnut myös valokuvauksen ja/tai sisällöntuotannon verkkosivujen kaveriksi, tapahtuu sen toteuttaminen tässä vaiheessa.
Verkkosivut rakennetaan valmiiksi ja mobiilioptimoidaan kaikille laitteille sopiviksi, jonka jälkeen sinulla on mahdollisuus vaikuttaa vielä sisältöön ja ulkoasuun.
Kun viimeiset muutokset on tehty ja sivut ovat täysin valmiit, julkaistaan ne kaikille näkyviksi. Saat sivuillesi tunnukset ja opastamme tarvittaessa kirjautumisessa ja sivujen sisällön muokkaamisessa.
Meillä säilyy oikeudet käyttää sivuja referensseissämme.
Asiakkaitamme verkkosivujen parissa
Näin projekti etenee
Otat yhteyttä ja me palaamme asiaan pikimmiten. Mikäli kaipaat verkkosivuja me lähetämme tarjouksen sinulle.
Kun hyväksyt tarjouksen, pidämme aloituspalaverin, jonka pohjalta luomme sivurakenteen ja kartoitamme tarvittavan sisälllön nettisivuille.
Rakennamme sivuja materiaalien ja suunnitelman pohjalta. Mikäli kaipaat myös sisällöntuotantoa tai kuvia, toteutetaan se tässä vaiheessa.
Ensimmäisen vedoskierroksen jälkeen saat antaa palautteen ja muutosehdotukset sivuista. Tässä vaiheessa myös mobiilioptimointi on valmis.
Kun sivut ovat valmiit, saat tunnukset sivuille sekä opastuksen niiden kanssa toimimiseen. Sivut myös julkaistaan asiakkaidesi nähtäville.
Teimme myös nämä verkkosivut
Askarruttaako vielä jokin?
Yrityksesi tarvitsee nettisivut sen vuoksi, että asiakkaasi löytävät sinut. Nettisivuille saat kätevästi koottua asiakkaiden tarvitsemat tiedot ja ohjaat heitä ostopolulla eteenpäin. Ihmiset hakevat enenevissä määrin tietoa ostopäätöstensä tueksi verkosta ja usein valikoidaan yritys, joka sieltä myös löytyy. Kurkkaa aiheesta myös artikkelimme https://nortte.fi/6-syyta-miksi-yrityksella-taytyy-olla-nettisivut/
Verkkosivuprojekti vaatii yritykseltäsi hyvää yhteistyötä, jotta saamme rakennettua juuri yrityksesi näköiset sivut! Sinun tarvitsee myös kertoa mahdollisimman kattavasti toiveet ja tarpeet verkkosivujen suhteen, jotta saamme ne toteutettua. Tämän lisäksi verkkosivuille tuleva materiaali tulee sinulta. Kuvat, videot, yhteystiedot ja tekstit. Myös logot ja muut visuaaliset elementit.
Muutoin voit rauhassa keskittyä muihin asioihin ja me hoidamme sivut kuntoon puolestasi! Voit myös tilata meiltä sisällöntuotannon nettisivuillesi.
Mobiilioptimoinnissa verkkosivujen sisältö skaalataan eri levyisille näytöille sopivaksi. Esimerkiksi puhelimen näyttö on huomattavasti kapeampi kuin tietokoneen, jolloin sisältö tiivistyy pienempään tilaan.
Mobiilioptimoinnissa voidaan ottaa myös huomioon erilainen käyttäytyminen eri laitteilla. Esimerkiksi jotkin sivuston elementeistä eivät ole relevantteja puhelimella selatessa, kun taas tietokoneella sivukokemus olisi huomattavasti vaisumpi ilman näitä elementtejä.
Hyviltä verkkosivuilta tulisi löytyä ytimekkäästi selitettynä yrityksesi tuotteet/palvelut. Yhteystiedot ja aukioloajat tulee olla ajantasalla sekä helposti löydettävissä, mieluusti esimerkiksi alabannerissa eli footerissa. Nettisivuja rakentaessa on hyvä miettiä niiden käyttötarkoitusta asiakkaasi näkökulmasta ja rakentaa ne hänen ostopolkuunsa mukautuen. Osa kaipaa enemmän tietoa ostopäätöstensä tueksi kuin toiset.