@Nortte Feed
Uusimmat digimarkkinoinnin artikkelit
Markkinointitoimisto
🏔️ Olemme Nortte, intohimoinen digimarkkinoinnin asiantuntija ja sisällöntuottaja, joka julkaisee artikkeleita ja tarinoita digitaalisen markkinoinnin maailmasta. Tervetuloa mukaan matkalle digimarkkinoinnin pariin!
Instagram @nortte.fi
#digimarkkinointi #sosiaalinenmedia #nettisivut
Stories
Artikkelit
Some-markkinoinnin trendit vuonna 2024: Yhteisöllisyyttä, vastuullisuutta ja tekoälyä
Vuonna 2024 some-markkinoinnin kenttä on dynaamisempi ja monimuotoisempi kuin koskaan aikaisemmin. Yhteisöllisyys, vastuullisuus ja tekoäly ovat keskeisiä some-markkinoinnin trendejä, jotka muokkaavat markkinointikenttää ja tarjoavat uusia
Digimarkkinoinnin trendit vuonna 2024
Jotta pääsisit digimarkkinoinnin trendien aallonharjalle vuonna 2024, tein tutkimuksen yhteistyössä Googlen tekoälyn kanssa. Tutkimme Norttella myös lukuisia muita verkkolähteitä, sekä markkinointitoiminnan muutoksia omasta kokemuksestamme. Kysyin
Miksi yritys tarvitsee SOME-markkinointia?
Sosiaalinen media on vallannut suuren osan meidän päivistämme. Uusien kanavien ja sovelluksien määrä nousee jatkuvasti ja suuri osa niistä on tehty niin koukuttaviksi, että niissä
Ajankohtaiset digimarkkinoinnin trendit 2023
Digimarkkinointi on ottanut valtavia kehitysharppauksia viimeisimpien vuosien aikana. Se myös kehittyy huimaa tahtia jatkuvasti. Yritysten markkinoinnin täytyy siis jatkuvasti olla ajan hermoilla ja seurata kehitystä.
Miten tekoälyä voi hyödyntää digimarkkinoinnissa?
Tekoäly on ottanut valtavan harppauksen kehityksessä ja sen käyttöä ei aina edes huomaakaan. Digitaalisen markkinoinnin maailmassa tekoäly on helpottanut automatisointia ja personointia huomattavasti. Tekoälyn avulla
Kestävä markkinointi on enemmän kuin ilmiö
Kestävä markkinointi ei ole tyylisuuntaus tai pelkästään aikamme trendi. Kestävyys on monialainen käsite ja saattaa sen vuoksi jäädä usein hämärän peittoon tai tuntua hyvin etäiseltä
Milloin yrityksen tulisi päivittää nettisivut?
Oletko miettinyt milloin olisi hyvä aika päivittää yrityksesi nettisivut? Tai tarvitseeko niitä edes päivittää, kun ne kerran on luotu? Nettisivujen päivittämiseen voi olla montakin hyvää
Maksettu mainonta – Kuinka onnistua digimainonnassa?
Sosiaalista mediaa käyttää suuri osa ihmisistä. Näin ollen somessa on helppoa saada äänensä kuuluviin isommallekin yleisölle. Kuitenkin nykypäivän algoritmit vaikeuttavat orgaanisen näkyvyyden saavuttamista alustoilla. Tämän
Mikä on brändi ja miksi kannattaa brändätä?
Mikä on brändi Brändi tarkoittaa mielikuvaa, joka ihmisille syntyy tietystä yrityksestä tai sen tuotteesta tai palvelusta. Brändi rakentuu maineen ja imagon yhteisvaikutuksena. Imago on yrityksen
Miksi markkinointiin luodaan suunnitelmia? – 5 syytä luoda markkinointisuunnitelma
Siinäpä vasta kysymys. Vastauksia tähän löytyy moniakin. Ylipäätään suunnitelmien luominen asiaan kuin asiaan helpottaa hahmottamaan kokonaisuutta ja jäsentämään pienempiin palasiin. Markkinoinnissa suunnitelmallisuus kannattaa, vaikkakin extempore
Miksi kannattaa tehdä hakukoneoptimoinnin kartoitus? 4 syytä SEO-kartoitukseen
Hakukoneoptimointi, toiselta nimeltään SEO (Search Engine Optimization) on nettisivujen teknistä ja sisällöllistä parantelua, jolla haetaan parempaa näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Googlessa. Paremmalla näkyvyydellä tarkoitetaan sitä, että
6 syytä miksi yrityksellä täytyy olla nettisivut
Nettisivujen olemassaololle löytyy tänä päivänä montakin hyvää syytä. Yksi tärkeimpänä niistä on ihmisten tarve tarkistaa lähes jokainen asia netistä. Mikäli yritystäsi tai sen sivuja ei