Toteutimme rakennusalan uudelle tulokkaalle nettisivut heidän valmiin brändinsä mukaisesti. Heiltä löytyi valmiiksi laadittu brändin visuaalinen ohjeisto, jonka pohjalta niin värit, fontit kuin kuvatkin oli helppo asettaa sivuille. Asiakas oli valmiiksi jo miettinyt alustavaa sivupohjaa, jolle rakensimme sisällön ja materiaalit. Sivut ovat alkuun hyvin yksinkertaiset, sillä sisältöä yrityksellä ei vielä ole paljoa. Osa elementeistä tehtiin valmiiksi ja piilotettiin, kunnes sisältöä riittää tarpeeksi kyseiseen aiheeseen.
Verkkosivuille tottakai tehtiin mobiilioptimointi, jotta jokaiselta laitteelta pääsee tarkastelemaan sisältöä helposti. Toki optimaalisimman kokemuksen verkkosivuista saa yleensä aina tietokoneen näytöltä tarkasteltuna.