Jyväs-Caravan Oy:lle olemme toteuttaneet some-markkinointia heidän olemassaoleviin kanaviinsa Instagramiin sekä Facebookiin. Toteutamme osan heidän orgaanisista postauksistaan sisältäen juhlapyhät sekä tuote-esittelyä. Kampanjoita ja tarjouksia mainostetaan myös somessa. Postauksissa pyrimme huomioimaan asiakassegmentit ja aktivoimaan heitä. Some-markkinointiin suunnittelemme aluksi some-kalenterin, jonka kävimme läpi ensin asiakkaan kanssa. Kalenteriin huomioitiin eri vuodenaikojen tapahtumia, jotka osaltaan vaikuttavat matkailuun ja matkailuautojen ostoon ja huoltoon jne. Aukioloaika-postauksiin tehdään lisäksi myös bannerit samalla ilmeellä. Postaukset ajastetaan valmiiksi hyödyntäen metan business suitea.
Somemarkkinoinnin kanssa teemme uutiskirjeen kuukausittain, jossa nostetaan esiin tuotteita ja ajoneuvoja sekä tiedotetaan tulevista tapahtumista (mm. ajoneuvonäyttelyistä). Uutiskirjeeseen sisällytämme myös nostoja artikkeleista ja muita hyödyllisiä tietoiskuja asiakkaille. Kampanjoista ja tarjouksista viestitään uutiskirjeessä ja ohjataan suoraan verkkokauppaan. Uutiskirjeen avulla olemme saaneet viestittyä tehokkaasti sekä tehostettua verkkokaupan myyntiä.
Ajoneuvonäyttelyiden ja messujen yhteydessä toteutamme laajemman sisälläntuotannon ja mainosten kokonaisuuden, jolla saadaan yhtenäinen ja toimiva kokonaisuus luotua asiakkaalle.




